Tuesday, May 12, 2009

.::: Khazanah Aku :::.

Hurmm busan ari ni pns terik,,,,
Tak da pa nak buat...
Aku kemas n lap2 segala mcm khazanah2 aku tu...
hehe...
Ni sebahagian dari harta benta aku yg paling aku syg....
Nnt leh keturun kart anak2 aku lak...
huahuahua.....

11 Comments & Keritik:

Anonymous said...

huhu.. sangat sesuai utk ank2 anda..

.ellnadj. said...

doremon xmsuk list ke??

.::: JaSLizA :::. said...

haha... doremon?
ada2 kan ckp sebahagian ja tu...
:p....

LongX said...

x cukup nih.. kene byk lagi... hahahaha~!

.::: JaSLizA :::. said...

hehe... tak cukup ka :p

reen mama zaraa said...

Kekeke....rajin betoi la hg ni jas!!! Perangai sama ja macam dulu...ishk...ishkk...
Memang padan la hg ngan Azis tu,satu kepala minat menda2 camni,kan?? heheh.......
Weh,cepat sket kawen n ada anak...pastu msti jadi matang sket....huhu!!!

LongX said...

aku rase x matang jugak kot.. keh keh keh~!

.::: JaSLizA :::. said...

wawawa.... :p

kueh bakar said...

pinjam weh!

Unknown said...

isk,
kaki anime erk??
dasat koleksi...

Jard The Great said...

ehehe.. bnyk tol.. salam singgah dari ku.. ;p