Sunday, January 25, 2009

.:: Hari Bahagia :::.






























huhu... dah lama gila tak update blog nih... huhu bz la sejak dua menjak nih.... mcm2 masalah yg mai.... penin bangat.... tapi dlm2 ada masalah tu ada jugak ruang utk aku hepi n bahagia.... ini adalah kerana ( ayat skema lh plak :p ) kmarin tanggal 25 januari 2009 aku dah slamat di tunang kan dgn org yg paling aku sayang... ahaks... huhu aku hepi sgt... teharu ermm mcm2 lah prasaan yg ada.... tak dpat digambarkan dgn kata2 ^-^..... aku besyukur sgt kepada Allah SWT kerana dgn izin dia kami slamat ditunangkan... Alhamdulillah... semoga ikatan ini akan berpangjangan.. Amin...

Kat sini ni aku dah uplode gambar2
time aku btunang..
khas buat tatapan kwn2 lama yg jauh skrg nih...
Yg nih ja yg sempat aku boh...
Ok lah kot kan... ^-^

3 Comments & Keritik:

SERI yang SENI said...

Awwww bertunang sudah!... tahniah.. muga jodoh anda kuat dan smpai ke syurga..

.::: JaSLizA :::. said...

haittt.. tima kasi cik seri... ^-^

MiSs. iEkA said...

selamat bertunang..
wlupun lambat wish..
cntik pic2 yg dh di edit kn..
nnti leh edit kn pic2 ika plak
ye...
hehe...
smoga cepat2 kawin..
hehe.. jgn lupa jmput tau..
huhu