Tuesday, December 23, 2008

.::: Hari Yg Agak Sibuk :::.


Selasa 23 December 2008...... kul 11.00am


Semalam aku ada janji nak jumpa ngan member sekolah.. nama dia ecah... dah lama aku kenai dia nih... dari tadika lagi... lamakan.... tapi dia ngaji pandai la dr aku... skrg tgh tggu nak smbung master... best kan... aku tak leh nak pi dah... nak wat mcmmana dah takda rezeki.... mesti tertanya2 kan knapa ada gamaq chicken chop kart situ... hehehe... sebenaqnya td aku g mkn tghari ngan dia kart McDota.... kami mkn chicken chop... dah lama tak mkn kart situ... igt2 balik sejak aku keja kart penang mmg aku jarang dah jln2 kot sp nih.. balik sp ja aku dok umah... malas nak kuaq merayap.... tapi dah member ajak aku terpaksa lah kuaq... esk maybe aku kuaq lagi... td saja lah plan ngan ecah nak g air terjun tupah... dah lama jgk x g sana... tp xtau lah tgk keadaan lah..

Selasa 23 December 2008...... kul 10.30am

Pas setel urusan kart bank... aku trus balik umah amik along aku... dia tak brapa sihat kot.. sbb sblm aku nak kuaq g bank tu dia ada mintak tolong aku temankan dia gi klinik... so aku pon teman lah dia gi klinik.... seb baik masa kart klinik tu takdak pesakit lansung.. along aku ja... so smua bejalan dgn lancar nya... alhamdulillah.... ^-^

Selasa 23 December 2008...... kul 9. 30am


Arini aku RHB.... ASB Loan aku dah approve dah.... sonoknya pas nih leh lah start melabur secara bijak.. ahaks kononnya lahhh.... tapi kira ok lah loan nih... klu nak harap simpan sendri mmg lambat lah.. tapi ngan cara nih cepat lah skit nak rasa dividen tu kan... hehehe.... ekceli menda nih dah lama dah... dah ramai pon yg buat... tapi aku baru nak start.. almaklomlah ekonomi baru nak stabil.. dulu mula2 keja rasa tak mmpu gi... takat simpan skit2 tu boleh lahhhh... klu tak cukup korek balik ahahahaha....

0 Comments & Keritik: