Sunday, December 21, 2008

.::: Home Sweet Home :::.

Dah Sampai Dah........ ^-^

Akhirnya smpai jugak aku kart kg nih.... sampai dah lama sebenaqnya.. dlm kul 8.45 td.... tp xdan nak on9 g... aku basuh kain pa dulu tumpang cuaca tgh panas td... skrg nih musim ujan kart sini... petang ja msti ujan... so kena setel apa2 yg patut awal2 lah.... lega rasa bila dah smpai kg... aku bley rest puas2... layan anak sedara aku... hurmm mcm2 gi lah aku bley buat.... mata ni sebenaqnya mengantok tp mls nak tdoq.. klu aku tdoq la sure nnt mlm aku dah xleh nak lelap.... huhu tingai aku sorg2 dok bjaga... bukan apa, wat sementara waktu nih aku tak brani nak bjaga mlm sorg2.. hehe baru pas tgk muvi seram... dok terbayang2 gi antu2 kart dlm tu... huhu.. hurm lapaq la pulak... jom makan.... nyum nyum....... ^-^

0 Comments & Keritik: