Friday, January 28, 2011

.::: Assalamualaikom :::.

Assalamualaikom….

Salam ceria salam riang dan salam muhibah diucapkan...
Rasanya dah hampir setahun lebih saya tak update blog nih…
Mungkin ada di kalangan kenalan rapat yg tertanya Tanya
Ke mana saya menghilang….
Entah hidup lagi ka tidak…

Alhamdulillah saya sihat sihat sahaja dan tak ke mana mana pon….
Cuma sejak mendirikan rumah tangga…
Masa agak terhad tak mcm zaman bujang kebanyakkan masa hanya untuk diri sendri….
Tapi bila dah bekeluarga nih tanggungjawab lebih sikit lah….
Saya banyak habiskan masa dengan keluarga dan kerja…

Lagi pon sejak pindah rumah baru dgn suami kami blom sempat
Nak daftar internet gi…
Tu pon salah satu sebab jugak…

Dah nama pon setahun menghilang….
Mesti ada byk menda yg nak dikongsikan….
Tapi saya tak mau kongsikan smua tu dalam entry nih…
Saya akan post kan dalam entry yg berasingan….

Insyaallah….

Rasa nya blom telambat gi untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru
Kepada smua yang mengenali….
Semoga tahun ni membawa sejuta makna dan harapan kepada smua….
Selamat menunaikan azam tahun baru anda ok….

0 Comments & Keritik: