Tuesday, November 3, 2009

.::: Kalau Diberi Peluang ::.

Yurp… Klu diberi peluang saudara dan saudari cikebom cikebom
( eh mcm lagu main zaman kanak-kanak dulu )
Nak jadik apa?

Mesti nak jadik mcm2 kan? Kan?
Aku? Erm klu diberi peluang aku nak jadik
Teman yang setia & tak mudah putus asa mcm Naruto…
Bijak bestari serta cerdik pandai mcm Nara Shikamaru…
Pas nak jadik pantas mcm Rock Lee…
Nak jadik kuat mcm Kakashi & Jiraiya…
Tringin jugak nak jadik ketua yang hebat dan disayangi
Mcm Hokage & Kazekage Gaara…
Nak punya pandangan yang tajam dan tepat mcm Neji & Hinata
( sebab aku perabun skit )

Seandainya aku dibei peluang & aku bisa,
Ingin aku petik bintang…
Untuk persembahkan pada semua yang aku sayang…
Namun~ aku hanya manusia…
Aku bukan siapa siapa….
Yang aku punya hanya cinta dan kasih sayang yang ikhlas tulus suci murni
Bersih ( serta segugusan dengan nya )

Aku hanya manusia biasa yang tak pernah lepas
dari khilaf…
Namun, aku akan cuba yang terbaik…
Merubah apa yang tersilap….
Tapi tu lah tak semua manusia sama…
Tak semua manusia ada rentak jiwa yang sama…
Manusia lain-lain…
Jadi, mesti pandai sesuaikan diri….
Insyaallah….

Jyaaaa ne~
Muahhh~

0 Comments & Keritik: